Πέμπτη, Ιουλίου 06, 2006

ΙΙΙ. Τα Λαγόσκυλα

Ίπταμαι στη μαύρη τρύπα. είναι κάπως τρομακτικά αλλά έχω συνηθίσει πια. προσγειώνομαι ανώμαλα στο έδαφος και φέρνω 2 τούμπες. Αγγίζομαι. εντάξει, δεν έχω σπάσει τίποτα. κάτι είναι και αυτό. Κοιτάζω γύρω μου. Ψηλά δέντρα. Πολύ ψηλά όμως. Είμαι στην καρδιά ενός δάσους. Πρέπει να είναι σούρουπο αν καταλαβαίνω καλά από το φως. Δεν υπάρχει ψυχή. Μόνο μια γλυκιά ηρεμία.

Αρχίζω να περπατάω στο δάσος. Η ησυχία γίνεται σταδιακά ανησυχητική. Νιώθω μοναξιά απίστευτη. Βγάζω τον bizzi από την τσέπη. Τον κρατάω σφιχτά στο χέρι μου. Ξαφνικά μια φωνή σπάει την ησυχία.

-Σιγά θα με σκάσεις!!! όχι τόσο σφιχτά

Ανοίγω την παλάμη μου και κοιτάζω τον bizzi. είναι απίστευτο....ο bizzis μιλάει. Τον κοιτάζω σαστισμένος.

-Έλα, σύνελθε, έχεις χαζέψει graoutso.....Το ξέρω ότι η έκπληξη είναι μεγάλη αλλά πρέπει να οργανωθούμε λίγο. comprende?

-.........Μιλάς και ισπανικά??!!!

-Έλα τώρα Graoutso, μην χάνουμε χρόνο με αυτά. Θα με ρωτήσεις μετά ότι θέλεις. Τώρα προέχει η δοκιμασία.

-Θα με βοηθήσεις bizzi????

-Αν θα σε βοηθήσω λεει!!!!! τσ τσ τσ....φυσικά και θα σε βοηθήσω graoutso. Είμαι αυτός που χρειάζεσαι. Αν έχεις εμένα δεν χρειάζεσαι κανένα άλλο. Ειδικά αυτόν τον ηλίθιο τον frogo που έχεις στην τσέπη. Αυτόν δεν τον χρειάζεσαι καθόλου.

Βγάζω τον frogo από την τσέπη και τον κοιτάζω. Περιμένω λίγο μήπως μιλήσει....Τίποτα, όμως. Μιλιά δεν βγάζει ο frogo.

-Τι? περιμένεις να μιλήσει και ο μαμούχαλος???? καλά τώρα σώθηκες...πρέπει πρώτα να του τρίψεις την κοιλιά για να πάρει μπρος. Δεν είναι σαν και μένα που μιλάω όποτε θέλω. Και μην πολυπιστεύεις την Α που σου είπε ότι ο frogo θα φέρει όποιον του ζητήσεις. Τις περισσότερες φορές κάνει ότι του κατέβει.

-Δεν τον συμπαθείς ε??

-.....Έλα πάμε, δεν θα ασχοληθούμε άλλο με τον ηλίθιο βάτραχο.....Και κράτα με καλά, μην σου πέσω και φαω τα μούτρα μου.

-Προς τα που πάμε bizzi?

-προχώρα στο μονοπάτι. Λίγο πριν το πρώτο εμπόδιο θα σου πω τι θα συναντήσουμε.

-γιατί δεν μου λες τώρα?

-χμ χμ χμ. άντε να σου πω. Το πρώτο εμπόδιο είναι τα λαγόσκυλα.

-τα ποια???

-Λαγόσκυλα, είναι επικίνδυνα αλλά συγχρόνως είναι και ηλίθια. Το τελευταίο θα το εκμεταλλευτούμε. Για να καταλάβεις, τα λαγόσκυλα είναι σκυλιά που κυνηγάνε λαγούς. Πάσχουν από μια περίεργη ψύχωση που τα κάνει να νομίζουν πώς ότι κινείται είναι λαγός και προσπαθούν να το πιάσουν. Είναι πάντα εκτός ελέγχου και άμα μας μυρίσουν θα μας ορμήξουν.

-Λαγόσκυλα εκτός ελέγχου λοιπόν.....Δεν φαίνεται πολύ δύσκολο bizzi.

-Καλά, περίμενε πρώτα να τα συναντήσεις και μετά μου λες αν είναι δύσκολο ή εύκολο.

Λίγα μέτρα πιο κάτω αρχίζουν να ακούγονται θόρυβοι. Πρέπει να είναι τα λαγόσκυλα. Το μονοπάτι γίνεται πιο στενό και σκοτεινό. Βαριανασαίνω αλλά συνεχίζω. Ευτυχώς βγαίνω σε ένα ξέφωτο. Λίγο ακόμα και θα πάθαινα κρίση κλειστοφοβίας. Το ξέφωτο είναι πολύ όμορφο. Με ηρεμεί και το έχω ανάγκη.

Η ηρεμία δεν κρατάει πολύ. ΄Ένα γρύλισμα ακούγεται πίσω μου. Γυρίζω το κεφάλι μου και βλέπω ένα λαγόσκυλο. Είναι τεράστιο. Τι διάολο, εγώ ήξερα ότι τα λαγόσκυλα είναι μικρά σκυλιά. αυτό γιατί είναι κοτζάμ γαϊδούρι?? Και πριν προλάβω να τελειώσω τις σκέψεις μου εμφανίζονται και άλλα λαγόσκυλα. Είναι πια αμέτρητα. Βασικά, δεν πρέπει να είναι πάνω από 10 αλλά στα μάτια μου φαίνονται αμέτρητα. Κάνω 2 βήματα προς τα πίσω και αυτά αρχίζουν να κινούνται προς το μέρος μου.

-Bizzi....μήπως έχεις καμία ιδέα????...εκτός από το να αρχίσω να τρέχω????

-χόρεψε....

-τι να χορέψω ?????δεν ξέρω να χορεύω

-χόρεψε, οτιδήποτε, ότι έχεις δει σε Video clip. ότι έχει πάρει το μάτι σου. Δεν υπάρχει άλλος τρόπος. Πρέπει να τους δώσεις να καταλάβουν ότι δεν είσαι λαγός. Άμα σε δουν να χορεύεις θα το καταλάβουν. Οι λαγοί δεν χορεύουν....

Φαίνεται λογικό αυτό που λεει ο bizzis. Αρχίζω να κουνιέμαι. Κουνάω τα χέρια μου και τα πόδια μου με ατσούμπαλο τρόπο. Χορεύω κάτι που μοιάζει με τσιφτετέλι και ο bizzis χτυπάει παλαμάκια. Τα λαγόσκυλα, μια κοιτάνε εμένα και μια κοιτάζονται μεταξύ τους. Κάτι γαβγίζουν αλλά δεν καταλαβαίνω.

-Bizzi, καταλαβαίνεις τι λένε?

-Ναι,

-Και? τι λένε πες μου. πώς τα πάω???

-Χάλια τα πας graoutso. Χορεύεις άθλια. Μέχρι και η κουτσή γιαγιά μου χορεύει καλύτερα. Αν δεν κάνεις κάτι καλύτερο θα έχουμε πρόβλημα. Είσαι ακόμα λαγός στα μάτια τους, αλλά σου δίνουν λίγο χρόνο ακόμα να τους πείσεις.

Συνεχίζω να χορεύω. Αλλά το αποτέλεσμα είναι ακόμα χειρότερο γιατί έχω αρχίσει να κουράζομαι. Ο Bizzis μου φωνάζει:

-graoutso...τώρα θα ήταν μια καλή στιγμή να αρχίσεις να τρέχεις.

-τι δεν τα πάω καλά???

-τρέχαααα

Παίρνουν φωτιά τα πόδια μου και αρχίζω να τρέχω. Ακούω ποδοβολητά και ουρλιαχτά από πίσω μου. Τα λαγόσκυλα ουρλιάζουν σαν δαιμονισμένα και ολοένα και πλησιάζουν. Είναι πραγματικά εκτός ελέγχου. Είμαι χαμένος από χέρι. Δεν αντέχω να τρέχω άλλο, τα έχω φτύσει πια. Τι τον ήθελα τον χορό πριν!!! με εξάντλησε.

ο bizzis φωνάζει ξαφνικά:

-Στο δέντρο, στο δέντρο graoutso!!! Ανέβα σε εκείνο το δέντρο

Ένα δέντρο υπάρχει όλο κι όλο μπροστά μου. Δίνω ένα σάλτο, αρπάζομαι από ένα κλαδί και αρχίζω να σκαρφαλώνω. Τα λαγόσκυλα μου δαγκώνουν τα παπούτσια και με τραβάνε προς τα κάτω. Εγώ όμως τα καταφέρνω και τους ξεφεύγω. Έχω φτάσει ψηλά πια. Δεν με φτάνουν. Παίρνω μια βαθιά ανάσα. Τη γλίτωσα για την ώρα.

-Μην κάθεσαι graoutso. Δεν την έχεις γλιτώσει ακόμα!!!

πριν προλάβει να τελειώσει τη φράση του ο bizzis νιώθω το δέντρο να τραντάζετε. Τα λαγόσκυλα παίρνουν φόρα όλα μαζί και χτυπιούνται πάνω στο δέντρο. Δεν το βλέπω να κρατάει για πολύ. Σύντομα θα πέσει. Βγάζω από την τσέπη μου τον frogo. Είναι ο μόνος που μπορεί να βοηθήσει τώρα. Δεν έχω ιδέα ποιόν να φωνάξω όμως. Του χαϊδεύω λίγο την κοιλιά...Καμία αντίδραση. Τον χαϊδεύω ξανά. Και τότε ο frogo αρχίζει να κινείται.

-Μη καλέ, γαργαλιέμαι....σταμάτα, σταμάτα

-Frogo!!! βοήθησε με, έχω πρόβλημα!!!!

-Ναι, ναι, μάλιστα, εεεεε, τι να κάνω, τι, τι εεεεε, πες μου τι να κάνω.

-φέρε κάποιον να διώξει τα λαγόσκυλα.

-Ποιόν?????? άμα δεν μου πεις δεν ξέρω ποιόν να φέρω.

-Φέρε την αρκούδα!!!!!!!

-οκ graoutso!!!!!

Τότε ακούγεται ένα κρότος και βγαίνουν καπνοί δίπλα μου. Κουνάω τα χέρια μου να διώξω τον καπνό και αντί για την αρκούδα βλέπω μπροστά μου μια μαϊμού. Η μαϊμού με κοιτάζει για λίγο και με γρήγορες κινήσεις αρχίζει να μου δίνει χαστούκια στο πρόσωπο και να γελάει. Το δέντρο συνεχίζει να τραντάζεται και από στιγμή σε στιγμή είναι έτοιμο να πέσει.

-FROGO!!! πάρε από εδώ τη μαϊμού!!!! δεν σου ζήτησα αυτό!!!!

-Ναι, Ναι, sorry sorry, μπερδεύτηκα.....χμ χμ χμ, περίμενε λίγο.....χμ χμ χμ...

-Έλα frogo , κάνε γρήγορα!!!!!

Ο bizzis με κοιτάζει με ένα βλέμμα απάθειας και μου λεει:

-Εγώ σου το είπα ότι είναι ηλίθιος.

Η μαϊμού συνεχίζει να με χαστουκίζει και εγω προσπαθώ να την απωθήσω ενώ ο frogo χοροπηδάει δεξιά αριστερά και μουρμουρίζει:

-Αρκούδα, αρκούδα, αρκούδα, που θα βρω την αρκούδα, που, που, που, έλα αρκούδα , αρκούδα...αααααααααααααααααα, το βρήκα!!!!

Ένας δεύτερος κρότος ακούγεται, πάλι καπνός, η μαϊμού εξαφανίζεται και η αρκούδα εμφανίζεται δίπλα μου στο κλαδί. Κοιταζόμαστε όλο χαρά με την αρκούδα και εκεί που ανοίγω τα χέρια μου να την αγκαλιάσω ακούγεται ένα κρααααακ. Το κλαδί σπάει και εγώ μένω ψηλά να κοιτάζω την αρκούδα η οποία καθώς πέφτει στο έδαφος με κοιτάζει πια απορημένη

Η αρκούδα προσγειώνεται πάνω στα λαγόσκυλα και πλακώνει 5 από αυτά. Τα υπόλοιπα υποχωρούν σαστισμένα. Η αρκούδα προλαβαίνει και αρπάζει 2 από αυτά και αρχίζει και τα κουνάει πάνω κάτω με δύναμη. Εγώ και ο frogo χειροκροτάμε ενθουσιασμένοι (ο frogo κάνει και κωλοτούμπες) ενώ ο bizzis έχει σταυρώσει τα χέρια του και σφυρίζει αδιάφορα ρίχνοντας απαξιωτικές ματιές προς τα κάτω. Πρόκειται για θρίαμβο. Κατεβαίνω σιγά σιγά από το δέντρο και φτάνω στο έδαφος. Δίπλα μου ένα λαγόσκυλο έχει λουφάξει και με κοιτάζει λυπημένο. Έλα, του λεω, μην στεναχωριέσαι, δεν σου κρατάω κακία. Του χαϊδεύω λίγο το κεφάλι και αυτό ξαπλώνει και μου γυρίζει την κοιλιά του για να τον χαϊδέψω και εκεί. Είμαστε πια φίλοι.

Η αρκούδα σηκώνεται όρθια και μαζεύει όλα τα λαγόσκυλα σε μια γωνία και αρχίζει να τους μιλάει. Τα λαγόσκυλα δεν είναι πια εκτός ελέγχου. Με πλησιάζουν και αρχίζουν να με γλύφουν. Είναι τόσο ενθουσιασμένα που έχουν πέσει όλα μαζί επάνω μου. Γαργαλιέμαι για πρώτη φορά στη ζωή μου και βάζω τα γέλια.

Άλλος ένας κρότος ακούγεται. Γυρνάω το κεφάλι μου και δεν βλέπω την αρκούδα πουθενά. Ο frogo πηδάει στον ώμο μου και μου ψιθυρίζει:

-Ο frogo κουράστηκε, πρέπει να κοιμηθεί λιγάκι.......

-Κοιμήσου frogo....ξεκουράσου ..μια χαρά τα πήγες τελικά

Πριν τελειώσω τη φράση μου ο frogo έχει κοιμηθεί και τον βάζω απαλά στην τσέπη μου. Τη σιωπή σπάει ο bizzis που κουνώντας το κεφάλι του λεει:

-Ναι, ναι, κοιμήσου μαμούχαλε, λίγο ακόμα και θα μας τρώγανε....φτηνά τη γλιτώσαμε. Τέλωσπάντων, πρέπει να προχωρήσουμε graoutso. Μην χάνουμε χρόνο.

-Ναι Bizzi, πάμε.........

Δεν υπάρχουν σχόλια: